Wirtualny KNURÓW - Strona główna Wirtualny KNURÓW
Forum dyskusyjne
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dyskoteki w Knurowie - jedna wielka klapa?
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wirtualny KNURÓW Strona Główna -> Kultura i sport
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
misiaczeq



Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 5

PostWysłany: Pon Cze 12, 2006 5:03 pm    Temat postu: Dyskoteki w Knurowie - jedna wielka klapa? Odpowiedz z cytatem

Dancing
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklamiarz






Wysłany:     Temat postu: Reklama Google


Powrót do góry
Zibo



Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 434
Skąd: Knurów

PostWysłany: Pon Cze 12, 2006 9:34 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tnz nazwa tematu mowi juz wszystko tak ? Wink Szczerze to nigdy nie bylem jeszcze na zadnej imprezie w Knurowie, ani w Powerze, ani w Milano/Memfis. No chyba ze raz za czasow mlodzienczych jakies juniorki Razz Teraz jesli juz sie bawic t do Gliwic niestety najblizsze, w miare dobre lokale. No ale niestety wada jest to ze bawic sie trzeba albo do ostatniego, albo pierwszego autbusu powrotnego. Troche problemow jest z powrotami. Przydal by sie w Knurowie jakis fajny klubik, gdby zrobil sie dobry klimacik, napewno byloby duze wziecie Smile
_________________
Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
tvardy
Moderator


Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 2279
Skąd: Knurów

PostWysłany: Sro Cze 14, 2006 11:18 am    Temat postu: Re: Dyskoteki w Knrowie-Jedna wielka klapa ??? Odpowiedz z cytatem

misiaczeq napisał:
Dancing



a czy w tym miejście coś takiego jak dyskoteka jeszcze istnieje...

bo jakoś nie niekojarze... Dontknow
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Zibo



Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 434
Skąd: Knurów

PostWysłany: Czw Cze 15, 2006 5:37 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

aa no wlasnie, dziala cos takiego w Knurowie jeszcze ? Wink Czy pozostaly juz tylko biesiady w Powerze?
_________________
Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
tvardy
Moderator


Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 2279
Skąd: Knurów

PostWysłany: Czw Cze 15, 2006 11:31 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zibo napisał:
aa no wlasnie, dziala cos takiego w Knurowie jeszcze ? Wink Czy pozostaly juz tylko biesiady w Powerze?


noo jakoś też nie kojarze...
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Xander_cage



Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 1201
Skąd: N 50°13' E 18°41'

PostWysłany: Pią Cze 30, 2006 9:26 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja się wogóle zastanawiam czy jest jeszcze coś takiego jak konkretna dyskoteka bo te które znam to teraz przedszkola dla chlejącej bez umiaru gównażerii.
Wyzywająco ubrane (a może trafniej by było napisać rozebrane) dziewczynki i szpanujący markowymi ciuchami, extra komórkami i pieniędzmi rodziców, napaleni chłopcy to "normalna" klientela dyskotek.
O dziwo, średnia wieku tejże klienteli nie przekracza 15 lat.
Tak teraz wygląda dyskoteka... Przestałem chodzić do tego typu lokali z kilku powodów:
1) poziom artystyczny prezentowanej muzyki to dno dna i jeszcze kilka metrów mułu....
2) w otoczeniu nawalonych nastolatków czuję się jak dziadek...

Zastanawiam się, czy jeszcze kiedyś będzie można przejść się na dyskotekę, kulturalnie pobawić przy dobrej muzie i nie musieć się użerać z nawalonymi jak messershmidty małolatami, którym się testosteron z alkoholem pomylił.

Pozdrawiam serdecznie
Xander Cage
_________________
... Welcome to the Xander Zone ...



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Adres AIM
tvardy
Moderator


Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 2279
Skąd: Knurów

PostWysłany: Sob Lip 01, 2006 1:59 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Xander_cage napisał:
Ja się wogóle zastanawiam czy jest jeszcze coś takiego jak konkretna dyskoteka bo te które znam to teraz przedszkola dla chlejącej bez umiaru gównażerii.


Dokładnie... niewiele jest takich miejsc... ciężko coś konkretnego znaleźć

Xander_cage napisał:
Zastanawiam się, czy jeszcze kiedyś będzie można przejść się na dyskotekę, kulturalnie pobawić przy dobrej muzie i nie musieć się użerać z nawalonymi jak messershmidty małolatami, którym się testosteron z alkoholem pomylił.


może kiedyś znowu przyjdą takie czasy... i my tego dożyjemy
_________________
Pozdrawiam
-= tvardy =-

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
TOPYSZ



Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 55

PostWysłany: Nie Lip 02, 2006 12:56 pm    Temat postu: DYSKOTEKI- Tak, ale w nieborowickim lesie !!!! Odpowiedz z cytatem

Dyskusja o jakości knurowskich dyskotek spowodowała że postanowiłem napisać kilka słów o tym co po tych dyskotekach w naszym mieście się dzieje. Może dlatego, że są one takie mało zaspakające potrzeby ucznestników, powodują rózne dziwne wydarzenia. Najczęsciej w śrdku nocy ok 2 lub 3 grupy kilku osób przetaczają sie zygzakiem po ulicach naszych osiedli oznajmiając całemu miastu, że koniec zabawy zmusił ich do wyjścia na ulicę. Okolice kościoła na osiedlu udekorowane szkłem i innymi takimi Smile w niedzielny poranek zawsze wyglądają bardzo dekoracyjnie a przymusowe pobódki w środku nocy sprawiają zaotrzebowanie na wieksza ilośc kawy w ciągu dnia. Może lepiej by było jakoby te kilkanaście hałasliwych osób pojechało sobie na super dyskotekę do Gliwic, np gdzieś do parku i dało spokój w naszym spokojnym mieście... Bo w dzień normalnym ludziom trudno jest zlokalizować rozbawionych nocnych spacerowiczów, tak żeby ich też obudzic i powrzeszczeć im nad uchem..... Pozdrawiam !
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
chocolate



Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 3
Skąd: Knurów

PostWysłany: Sob Lip 15, 2006 2:42 pm    Temat postu: A jak było na C-Boolu? Odpowiedz z cytatem

Hej, osobiście chciałam się wybrać na C-boola... ale jakoś mi się nie chciało... wiele znajomych poszło, ale niestety wyjechali następnego dnia na obóz i nie dali mi znać jak było... xD więc?...
_________________
cHoCoLaTe
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
tvardy
Moderator


Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 2279
Skąd: Knurów

PostWysłany: Sob Lip 15, 2006 4:26 pm    Temat postu: Re: DYSKOTEKI- Tak, ale w nieborowickim lesie !!!! Odpowiedz z cytatem

TOPYSZ napisał:
Dyskusja o jakości knurowskich dyskotek spowodowała że postanowiłem napisać kilka słów o tym co po tych dyskotekach w naszym mieście się dzieje....


czy w Knurowie czy gdzie indziej dzieje się tak samo...

problem w tym że sama jakość dyskotek jest dyskusyjna
_________________
Pozdrawiam
-= tvardy =-

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Ascet



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 185
Skąd: gszforum.pl techno.pl/forum

PostWysłany: Czw Lut 08, 2007 11:01 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

imprez najblizsza za tydzien... ale w knurowie prawde mowiac nie ma klubu z prawdziwego zdarzenia niestety... w gliwicahc w zasadzie jeden.. mowie oczyiscie o niekomercyjncyh klubach ludzie w okolicy maja juz wyrobione zdanie o power plau i choby nie wiaodmokto zawital to ono sie nie zmieni...
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Urbi



Dołączył: 27 Lis 2006
Posty: 587

PostWysłany: Pią Lut 09, 2007 3:27 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja za to polecam Spiż w Katowicach. naprawde pozytywnie sie rozczarowalem. pelna kultura. wiekszosc to studenci bo skrupulatnie sa sprawdzane dowodziki. wiadomo ze napewno jakies nastki wejda ale ogolnie srednia wieku powyzej 20 Smile. plusem tez jest to ze mozna tam dobrze pojesc. nie tylko hamburgery i hot dogi.

pewnie juz wszyscy slyszeli ze Bravo w Gliwicach zamkneli? heh czas najwyzszy Smile chociaz lubilem tam jezdzic na Mega Jamy. tylko na tych imprezach szlo sie kulturalnie pobawic.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
MRUCZanka



Dołączył: 03 Maj 2006
Posty: 850
Skąd: Knurów/Koszęcin

PostWysłany: Pią Lut 09, 2007 10:30 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Żartujesz? Kiedy zamknęli Bravo? Może znowu tylko do remontu? Wink
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
lukas2401
Moderator


Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 4953
Skąd: Knurów

PostWysłany: Pią Lut 09, 2007 10:47 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sporo moich znajomych jeździ do Gwarka w Gliwicach. Ja w czwartek wybieram się do Spiża Very Happy
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Ascet



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 185
Skąd: gszforum.pl techno.pl/forum

PostWysłany: Sob Lut 10, 2007 12:02 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

moje zdanie... gwarek - żenada .. revolution- cos zaczelo sie dziac na poczatku ale wlasciciel zrobil z tego kolejny komercyjny klubik,..
spiz - nie bylem.. ale ponoc gwiazda miał być /był nie wiem nie orientuej sie rzekomy pan Drill Razz ponoć pozytywka w rybniku również podupadła..
ale w okolicy jest i pare dobrych klubow z nie komercyjna muzyka. m.in Quasar w Gliwicach ( ostatnio wystepowli tam uczestnicy Loveparade 2006 3 channles a za neidlugojeden z najlepszych polskich dj Jacek Sienkiwicz) Regres w Bytomiu. i Inqubaor w Katowicach...

ale kazdy slucha tego czegilubi i jezdzi gdziemu sie podba.. to kwestia gustu a o gustach sie nie dyskutuje Wink
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wirtualny KNURÓW Strona Główna -> Kultura i sport Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 1 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
statystyka