Wirtualny KNURÓW - Strona główna Wirtualny KNURÓW
Forum dyskusyjne
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Street Racing
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wirtualny KNURÓW Strona Główna -> Wolna dyskusja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Verbatig



Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 215
Skąd: Knurów

PostWysłany: Nie Lut 04, 2007 5:12 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Jak to jest że w przypadku naklejenia lub zrobienia tuningu optycznego młodzi kierowcy myślą że mają szybszy i mocniejszy samochód ?


To Ty nie wiesz że każda naklejka GT ,GTi,GSi, NX a w przypadku najlepszych aut wtej dziedzinie-chodzi o BMW- M Power naklejka. Każda z nich dodaje 20KM Laughing

Co do Vectry GT to myśle że nie było by większego problemu- ostatnio nawet ktoś próbował mi coś pokazać taka czerwoną w Knurowie - niemcy w zestawieniu z japonią w tej klasie raczej mają ciężko Dancing Co do jazdy zdecydowanie wole prostkę bo jest dużo bardziej bezpieczna przy naszych polskich realiach
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklamiarz






Wysłany:     Temat postu: Reklama Google


Powrót do góry
Xander_cage



Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 1202
Skąd: N 50°13' E 18°41'

PostWysłany: Nie Lut 04, 2007 11:01 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tuning dla mnie to przede wszystkim silnik. Wszelkie gadżety i tuning optyczny to zbędny bajer zmieniający aerodynamikę samochodu (spoilery itp) a co za tym idze podnoszący zużycie paliwa.

Moje CC z 94 roku wygląda jak zwykła 700-tka, dzięki temu udało je mi się powodować opadanie szczeny u innych kierowców (zwłaszcza młodych). Wygląd wyglądem ale najważniejszy jest silnik. W moim CC przeróbek dokonywał pan Chojnacki (firma GT Chojnacki). Podniesiono w nim moc do 47 koni, moment obrotowy wzrósł o 20% i przystosowano silnik pod zabudowę Turbiny. Niestety tej ostatniej przeróbki silnik chyba nie doczeka z powodu chronicznego braku kasy. Osobiście utwardziłem nieco zawieszenie i wymieniłem układ hamulcowy na bardziej skuteczny. Póki co wystarczy.
Generalnie z autka jestem zadowolony, niestety posiadanie rodzinki zmusza mnie do zakupu czegoś większego i być może koło kwietnia pojawi się na knurowskich drogach Octavia 20 TDi, ale to tylko plany.

Pozdrawiam serdecznie
Xander Cage
_________________
... Welcome to the Xander Zone ...



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Adres AIM
Fuzi



Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 68

PostWysłany: Pon Lut 05, 2007 3:26 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>Felix Znajdz mi ta kreta droge w okolicy, na ktorej moglbym pocwiczyc bede baardzo wdzieczny

Prześledź trasy okolicznych KJS-ów, spróbuj przejechać się w jednym bo to bardzo dobra lekcja opanowania samochodu. Każdy z uczestników chętnie służy radą czy pomocą.

>Verbatiq Co do jazdy zdecydowanie wole prostkę bo jest dużo bardziej bezpieczna przy naszych polskich realiach

Zdecydowana większość wypadków zdarza się przy jeździe na wprost, dziwne? Długa prosta pozwoli ci sie dobrze rozpędzić ale co zrobisz jak wpadniesz w koleinę przy 180km/h? Próbowałeś kiedyś zrobić sobie test "łosia" ustawiając pachołki, butelki czy inne opony na parkingu? Gwarantuję Ci, że nie opanujesz samochodu przy znacznie niższej prędkości.

>Xander_cage W moim CC przeróbek dokonywał pan Chojnacki (firma GT Chojnacki). Podniesiono w nim moc do 47 koni, moment obrotowy wzrósł o 20% i przystosowano silnik pod zabudowę Turbiny.

Moge wiedzieć, który "setup" założył Ci Pan Chojnacki i na czym polegało przystosowanie silnika 700cm^3 do pracy z turbiną oraz jakie parametry Ci obiecywano? Opowiedz coś więcej na ten temat, co to za turbo i w jakiej cenie miało być zamontowane. Patrząc na koszty/efekty nie warto zrobić swapa na 1,2?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
patrycju5z



Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 989
Skąd: 50°14'17"N 18°39'7"E

PostWysłany: Pon Lut 05, 2007 10:23 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Znalazłem coś dla tych którzy borykają się z zamiarem zakupu vectry bądź calibry.....


2 in 1


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Verbatig



Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 215
Skąd: Knurów

PostWysłany: Pon Lut 05, 2007 11:46 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Próbowałeś kiedyś zrobić sobie test "łosia" ustawiając pachołki, butelki czy inne opony na parkingu? Gwarantuję Ci, że nie opanujesz samochodu przy znacznie niższej prędkości.


Fuzi, próbowłem i to nie raz. Dodatkowo 2 razy startowałem w Rajdzie Peugeota z czego raz dostałem się do drugiego etapu, niestety do finału już mnie brakło czasowo-a le i tak żeby 2 etap osiagnąć trzeba było mieć wysoki czas także myślę że źle ze mną nie ma Dancing Ale ogólnie rzecz biorąc zdecydowanie bardziej wolę 400m- więcej adrenaliny, więcej satysfakcji z wygranych, i bardziej bezpiecznie zdecydowanie uwierz mi- żeby na 400m osiągnąc 180 km/h no to gratuluję maszyny jakieś 3.0 Turbo?? Jeżeli sami użytkownicy potrafią zadbać o swoje bezpieczeństwo to na prostce jest zdecydowanie bradziej bezpiecznie niż na zakrętach. Apropos był ktoś wczoraj na m1?? Potem pojechaliśmy na xxx i tam było już fajnie.Też były momenty że no niestety co niektórzy nie potrafli się zachować , poza tym potem było już za dużo samochodów-i efekt był taki że samochody ruszyły na siebie z 2 stron prostki Brick wall Brick wall Violent na szczęście w porę sie zorientowali co się dzieje.Sam moją Haneczką wyjechałem zwycięsko 2:0 Banana
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Fuzi



Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 68

PostWysłany: Pon Lut 05, 2007 7:34 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Ale ogólnie rzecz biorąc zdecydowanie bardziej wolę 400m- więcej adrenaliny, więcej satysfakcji z wygranych, i bardziej bezpiecznie zdecydowanie uwierz mi-


A to mamy dwa inne podejścia do tego spotru. Rywalizację rzeczywiście widać bo w końcu lata sie parami, przy pomiarze czasu może być ciekawie walcząc o urwanie każdej sekundy lub raczej jej części Wink ale i tak ja widzę but w podłodze I, II, III i meta. W końcu każdy lubi co innego Smile

Cytat:
żeby na 400m osiągnąc 180 km/h no to gratuluję maszyny jakieś 3.0 Turbo??


Rzeczywiście dla tego wyniku trzeba jakiegoś 12 sekundowca Smile
Nie miałem na myśli, że takim dysponuję. Niskie 17 to pewnie będzie szczyt możliwości dla mojego toczydełka i kto wie czy nie z pomocą wiatru Wink

Wolę kręcić kierownicą niż ją tylko trzymać Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Verbatig



Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 215
Skąd: Knurów

PostWysłany: Pon Lut 05, 2007 10:00 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Nie miałem na myśli, że takim dysponuję. Niskie 17 to pewnie będzie szczyt możliwości dla mojego toczydełka i kto wie czy nie z pomocą wiatru


Fuzi ja osobiście swojego czasu na 400 m nie mierzyłem - czas miałęm mierzony na przejazdach na rajdzie w nie swoim aucie. Jeżeli chodzi o prostą to także wolę ustawki ....... vs.............

Np. Tu macie filmiki z wczorajszego spotkania na xxx Niestey mojej niuni nie ma w akcji akurat wracam ją jedynie na 3 filmiku
1.Corsa 1.416v vs. Vectra A 1.6 i potem Prelude vs. Calibra 2,016v
http://video.google.pl/videoplay?docid=1744824925550667924
2. CRX vs. CRX( w jednym łącznik pomiędzy kierownicą a pedałąmi nawalał Smile ) i dalej znowu Corsa vs. Vectra
http://video.google.pl/videoplay?docid=-8159199942893389213
3.Na poczatku po tirach wracają BMW, Corsa, Moja H i na koniec ustawka Prelude vs. Calibra 2.0 16v
http://video.google.pl/videoplay?docid=-2484948992251235987

Filmiki słabej jakości bo robione z komórki a operator miał już niezłe hallo ale to wszystko przez finał naszych Szczypiornistów.

Fuzi ja tak jak mówie swojego czasu na 400m nie mierzyłem więc nie znam ale mógł bys powiedziec czym dysponujesz- może warto by było kiedyś stanąc na kresce?? Thumbsup
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
tvardy
Moderator


Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 2364
Skąd: Knurów

PostWysłany: Wto Lut 06, 2007 12:36 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Xander_cage napisał:
Tuning dla mnie to przede wszystkim silnik. Wszelkie gadżety i tuning optyczny to zbędny bajer zmieniający aerodynamikę samochodu (spoilery itp) a co za tym idze podnoszący zużycie paliwa.



zgadzam się... ale jeszcze do tego trzeba dodać, że oprócz zmian w silniku
należy poprawić zawieszenie i oczywiście hamulce
_________________
Pozdrawiam
-= tvardy =-

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Xander_cage



Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 1202
Skąd: N 50°13' E 18°41'

PostWysłany: Wto Lut 06, 2007 2:53 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Oczywiście zgadzam się z przedmówcą. Pisząc silnika miałem na myśli ogólnie Tuning Mechaniczny.

Jeśli chodzi o setup założony w moim CC to jest to podstawowy setup GT a przystosowanie pod turbo polegało na wymianie części seryjnych na części wytrzymujące wyższe temperatury i obroty. Niestety Turbo jest zbyt drogie albo nie można go zdobyć i raczej moje CC nigdy nie będzie wersją GT Turbo. A szkoda....


Pozdrawiam serdecznie
Xander Cage
_________________
... Welcome to the Xander Zone ...



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Adres AIM
Fuzi



Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 68

PostWysłany: Wto Lut 06, 2007 4:07 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Xander_cage napisał:
Jeśli chodzi o setup założony w moim CC to jest to podstawowy setup GT a przystosowanie pod turbo polegało na wymianie części seryjnych na części wytrzymujące wyższe temperatury i obroty.


A zdradzisz tajemnice co takiego wymieniono u Chojnackiego podczas przygotowania do uturbienia silnika z bisa bo o takim teraz rozmawiamy? Temat wydaje się być ciekawy dlatego pytam Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Xander_cage



Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 1202
Skąd: N 50°13' E 18°41'

PostWysłany: Sro Lut 07, 2007 10:43 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U Chojnackiego został założony setup GT, a oprócz tego w silniku wymieniono:
- tłoki,
- pierścienie tłoków,
- zawory,
- panewki korbowodu,

to tylko ważniejsze elementy. Wymienione elementy zostały przeze mnie odkupione od znajomego, który posiadał CC w wersji Turbo. Niestety owe CC uległo kasacji a to co się nadawało do wyjęcia zostało wyprzedane.
Dodatkowo w moim CC została zmodyfikowana (dostrojona) skrzynia biegów i mimo braku "5-tki" wozik buja się całkiem ładnie.

@Fuzi: jeśli chcesz możemy się kiedyś stuknąć w realu i pogadać przy małym browarku na temat naszych furek.

Pozdrawiam serdecznie
Xander Cage
_________________
... Welcome to the Xander Zone ...



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Adres AIM
Verbatig



Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 215
Skąd: Knurów

PostWysłany: Pią Lut 16, 2007 10:24 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Odkopie troszkę temat Smile Ostatnio widuje dosyć często w Knurowie i na XXX raz też widziałem fioletowe BMW E36 coupe- ospojlerowane dośc charakterystyczne z numerami zaczynającymi się od PSL...... Czy jest to może ktoś z tego forum?? Wiecie może co siedzi pod maską tego BMW?? Auto jest dość często widywane w okolicach Intermarsche, Ziętka. Widzieliście może też te autko?? Think
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
demona



Dołączył: 15 Sie 2006
Posty: 80
Skąd: Knurów-Gliwice-Katowice

PostWysłany: Pon Lut 19, 2007 12:59 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a ja z chęcia bym się umówił na jakies 1/4 mili Very Happy co prawda nie jezdze fura z 200 konnym silnikiem .. ale narazie nie nażekam Razz moze ktos zrobi kiedys jakiś mały zlocik w knurowie Smile nie koniecznie jakis tuningowanych autek:) poprostu zeby wpasc pokazac swoje autko , sprzecik grajacy i pogadac sobie Smile
_________________
czy istnieje prawdziwa, idealna miłość? a może to tylko chemia i mija bezpowrotnie po kilku latach? naukowcy twierdzą że nie może trwać dłużej niż 3 lata... Jakie jest wasze zdanie na ten temat?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Verbatig



Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 215
Skąd: Knurów

PostWysłany: Pon Lut 19, 2007 1:28 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

demona, ja jestem jak najbardziej za a więc czekamy na więcej chętnych -warto by zrobić jakąś liste na którą ludzie by się wpisywali. A więc zapraszam-Jeżeli się uzbiera pare osób to zrobimy jakieś małe spotkanko Thumbsup

Wstępna Lista:
-Verbatig( prawdopodobnie+1)
-Demona
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Verbatig



Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 215
Skąd: Knurów

PostWysłany: Nie Lut 25, 2007 6:04 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam!!! Zbieramy ekipe dziś na wyjazd pod m1 a potem na XXX. Ktoś chętny?? Szybkie decyzje! Czekamy na wjeździe na parking pod Intermarsche o 19!! Pozdro!! Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wirtualny KNURÓW Strona Główna -> Wolna dyskusja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
statystyka