Wirtualny KNURÓW - Strona główna Wirtualny KNURÓW
Forum dyskusyjne
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dopłaty do kotła CO w Knurowie
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wirtualny KNURÓW Strona Główna -> Poradnik
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MRUCZanka



Dołączył: 03 Maj 2006
Posty: 851
Skąd: Knurów/Koszęcin

PostWysłany: Sro Paź 26, 2016 5:53 pm    Temat postu: Dopłaty do kotła CO w Knurowie Odpowiedz z cytatem

Czy ktoś się może orientuje, czy w Knurowie są jakieś dopłaty przy wymianie kotłowni na nowszy model? Jestem zielona w tym temacie, a muszę go powoli ogarniać Wink Pomóżcie proszę Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Reklamiarz






Wysłany:     Temat postu: Reklama Google


Powrót do góry
Zoom



Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 80

PostWysłany: Sro Paź 26, 2016 7:33 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://www.knurow.pl/gmina/aktualnosci/st:2/idn:934.html

ale najważniejszy jest chyba ten fragment: