Wirtualny KNURÓW - Strona główna Wirtualny KNURÓW
Forum dyskusyjne
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Badziewna strona Ramsa i spółki...
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wirtualny KNURÓW Strona Główna -> Samorząd miejski
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ziom



Dołączył: 07 Lis 2006
Posty: 4

PostWysłany: Wto Lis 07, 2006 12:47 am    Temat postu: Badziewna strona Ramsa i spółki... Odpowiedz z cytatem

wlasnie znalazlem na necie stronke http://www.wspolniedlaknurowa.pl i musze powiedziec za po 4 latach kadencji sie nie postarali. NIe ma tam rzadnych animacji, nie dali nawet flesha i tak ogolnie to straszna nuda. Strona nie ma fajerwerkow i wogole nie zacheca do glosowania na nich. Tylko kupa tekstow... bania i nuda
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklamiarz






Wysłany:     Temat postu: Reklama Google


Powrót do góry
secundo



Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 2899
Skąd: Knurów

PostWysłany: Wto Lis 07, 2006 2:43 am    Temat postu: Re: Badziewna strona Ramsa i spółki... Odpowiedz z cytatem

Że nie ma fajerwerków to pół biedy. Ale tam brakuje śladu interaktywności! "Oddają w nasze ręce" stronę, na której nie wiadomo co zrobić z rękami, można sobie tylko przewijać wyliczanki i otwierać kolejne peaniki. Nie ma forum, nie ma księgi gości, nie ma marnego odnośnika do poczty elektroniczenej, nic. Owszem - sonda, o której wyniki troszczy się niekontrolowanie kandydat (nie wiadomo np. ile głosów może dodać webmaster, żeby wyniki wypadły "po myśli"). Równie dobrze mogła to być sonda pt. "na kogo zagłosujesz" i wtedy Rams miałby w niej 120 procent;-)
Ten paniczny lęk przed swobodnym kontaktem z opinią jest chyba najcharekterystyczniejszą cechą całej kadencji. W połączeniu z kultem prezydenta, który w niektórych rolach wypada już prawie tak pompatycznie jak Łukaszenka;-)
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
gonzalez



Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 27

PostWysłany: Wto Lis 07, 2006 8:27 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie ważna jest jak ale ile Razz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
patrycju5z



Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 989
Skąd: 50°14'17"N 18°39'7"E

PostWysłany: Wto Lis 07, 2006 1:00 pm    Temat postu: Re: Badziewna strona Ramsa i spółki... Odpowiedz z cytatem

Ziom napisał:
wlasnie znalazlem na necie stronke http://www.wspolniedlaknurowa.pl i musze powiedziec za po 4 latach kadencji sie nie postarali. NIe ma tam rzadnych animacji, nie dali nawet flesha i tak ogolnie to straszna nuda. Strona nie ma fajerwerkow i wogole nie zacheca do glosowania na nich. Tylko kupa tekstow... bania i nuda


Very Happy haha a gdyby dali flasha i animacje to zagłosowałbyś na tych ludzi? Poprawiłem sobie humor czytając Ciebie i secudno w sprawie forum i księgi gosci. Wy naprawdę myślicie, że świat polityczno samorządowy kręci się wokół internetu?
_________________
http://www.brzezinski.art.pl - Projektowanie graficzne. Tworzenie stron www, grafik, reklam, animacji i fotografii.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wacek



Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 9

PostWysłany: Wto Lis 07, 2006 6:40 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Słuchajcie! Właśnie odnalazłem stronę kandydata na Prezydenta Z. Gałkowskiego, może fajerwerków nie ma, ale jak się kliknie z jego zdjęcie to ukazuje się niezła, goła laseczka... miodzio! ale laska! Embarassed
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Web - beer



Dołączył: 07 Lis 2006
Posty: 1

PostWysłany: Wto Lis 07, 2006 7:05 pm    Temat postu: Ludzie płakac sie chce - Kim jest ten ZIOM??? Odpowiedz z cytatem

WItam wszystkich, Ludzie czy WY MACIE ROZUM! Mieszkam w Knurowie od kilku lat, PRACUJE W FIRMIE robiącej strony internetowe w Rybniku i chciałbym wyrazić swoje skromne zdanie na temat www.wspolniedlaknurowa.pl:
Z technicznego punktu widzenia ta stronka JEST NA 5! Kto twierdzi inaczej poprostu się nie zna. Nie przepadam za obecną władzą (choć bywało gorzej) to stronke mają naprawde dobrą. Na szczescie nie ma tam animacji, fajerwerków i tych wszystkich przeszkadzaczy. Strone czyta się miło i szybko a ten kto ją robił znał się na rzeczy. Dobra kolorystyka - niebieski wzbudza zaufanie, jest kolorem powszechnie uznanym za kolor polityków. Jest logiczna i estetyczna. *** od zawartości merytorycznej... bo to każdy ocenia sam.
A i jeszcze jedno - ta stronka mało zajmuje i świetnie sie wyświetla na urzdzeniach mobilnych. Poza tym jest uniwersalnie napisana i przeglądarki ją łykaja bez problemów...
Tak wiec Ziom nie znasz się wiec siedź cicho...
Swoją drogę jak ktos zna gościa, który to robił to niech podeśle namiary - chętnie go zatrudnimy u nas w firmie!
pozdrawiam
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Łukasz Kopiszka



Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 590

PostWysłany: Wto Lis 07, 2006 8:38 pm    Temat postu: Re: Ludzie płakac sie chce - Kim jest ten ZIOM??? Odpowiedz z cytatem

Web - beer napisał:
WItam wszystkich,

Witam,
Cytat:
Ludzie czy WY MACIE ROZUM! Mieszkam w Knurowie od kilku lat, PRACUJE W FIRMIE robiącej strony internetowe w Rybniku i chciałbym wyrazić swoje skromne zdanie na temat www.wspolniedlaknurowa.pl:
Z technicznego punktu widzenia ta stronka JEST NA 5! Kto twierdzi inaczej poprostu się nie zna.

A ja twierdze, że tylko na 4+
Web - beer napisał:
Nie przepadam za obecną władzą (choć bywało gorzej) to stronke mają naprawde dobrą.

Dobrą od strony technicznej, ale od wizualnej już gorzej. Nieestetyczne gradienty, cienie, ogólnie typograficznie niedopracowana, nieergonomiczne rozmieszczenie bloków tworzących trzon strony. Krótko - autor to programista, który jak widać jeszcze nie wyrobił się od strony graficznej Smile
Cytat:
Na szczescie nie ma tam animacji, fajerwerków i tych wszystkich przeszkadzaczy. Strone czyta się miło i szybko a ten kto ją robił znał się na rzeczy. Dobra kolorystyka - niebieski wzbudza zaufanie, jest kolorem powszechnie uznanym za kolor polityków. Jest logiczna i estetyczna. *** od zawartości merytorycznej... bo to każdy ocenia sam.

Tutaj i ]tutaj znajdziesz dobre przykłady stron logicznych i estetycznych.
Cytat:
A i jeszcze jedno - ta stronka mało zajmuje i świetnie sie wyświetla na urzdzeniach mobilnych. Poza tym jest uniwersalnie napisana i przeglądarki ją łykaja bez problemów...

Zgadza się mało zajmuje, ale w operze menu się rozjeżdża Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Xander_cage



Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 1202
Skąd: N 50°13' E 18°41'

PostWysłany: Wto Lis 07, 2006 8:53 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ludzie a ja się Was pytam:
Czy w wyborach chodzi o strony internetowe?

Pozdrawiam serdecznie
Xander Cage

Ps. Pytanie było retoryczne...
_________________
... Welcome to the Xander Zone ...



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Adres AIM
Łukasz Kopiszka



Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 590

PostWysłany: Wto Lis 07, 2006 10:51 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Xander_cage napisał:
Ludzie a ja się Was pytam:
Czy w wyborach chodzi o strony internetowe?

Odpowiadam: NIE - choć nie należy tego lekceważyć Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
rej2005



Dołączył: 07 Lis 2006
Posty: 1

PostWysłany: Wto Lis 07, 2006 11:17 pm    Temat postu: Re: Badziewna strona Ramsa i spółki... Odpowiedz z cytatem

Ziom napisał:
wlasnie znalazlem na necie stronke http://www.wspolniedlaknurowa.pl i musze powiedziec za po 4 latach kadencji sie nie postarali. NIe ma tam rzadnych animacji, nie dali nawet flesha i tak ogolnie to straszna nuda. Strona nie ma fajerwerkow i wogole nie zacheca do glosowania na nich. Tylko kupa tekstow... bania i nuda
.

Pewnie strona www.wspolniedlaknurowa.pl jest stroną poważną, dlatego nie ma na niej latających duszków i teko typu fajerwerków. Dla mnie charakter strony powinien odpowiadać jej treści. Czy uważasz, że strona Wirtualnego Knurowa jest badziewiata, bo nie ma animacji we fleshu ???????
Zastanów się, zanim zaczniesz krytkować czyjeś strony. Może nie podobają się osoby na niej prezentowane i ich osiągnięcia, a nie wygląd stron ? Jeżeli tak to powinieneś się do tego przyznać !!!!!!!!!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Flower



Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 25
Skąd: Knurów

PostWysłany: Wto Lis 07, 2006 11:22 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Popieram to co napisal rej2005 stronka jest fajnie zrobiona i dobrze się ją przegląda, nie popieram Wdk ani p.Ramsa ale bez przesady trochę obiektywizmu STRONA JEST WPORZO Thumbsup
_________________
Pozdrawiam Flower
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Admin
Administrator


Dołączył: 17 Kwi 2006
Posty: 1907
Skąd: Knurów

PostWysłany: Sro Lis 08, 2006 3:15 am    Temat postu: Re: Badziewna strona Ramsa i spółki... Odpowiedz z cytatem

rej2005 napisał:
Czy uważasz, że strona Wirtualnego Knurowa jest badziewiata, bo nie ma animacji we fleshu ???????


Oprawa graficzna jest "badziewiata", mówię Ci to jako jej autor! Masz jednak rację, że nie dlatego, że nie ma Flash'a. [samokrytyka dopingująca do zmian] Smile
_________________
Marek Ostrowski
Autor strony / Administrator Forum
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Ziom



Dołączył: 07 Lis 2006
Posty: 4

PostWysłany: Sro Lis 08, 2006 10:43 am    Temat postu: jest demokracja!i Odpowiedz z cytatem

joł ludzie! wyluzujcie. mnie sie podobaja stronki ze fleshem i animacjami takie co zachecaja do ich oglondania. Mam 16 lat nie znam sie na tej waszej polityce ale kazdy ma prawo do swojego zdania. A widziałem kiedys strone Tuska z PO jak był prezydentem i on tam chodził i mówił i sie mi podobało. a stronka wirtualnego knurowa tez moze miec fajniejsza grafike - bo to jest jedyna fajna strona o naszym miescie wiec ktos mógłby sie postarac albo lepiej hihihih... prezydent powininen zaplacic firmie za zrobienie wypasnej grafy dla wirtualnego knurowa. a ile kasy dostaje sie za prowadzenie wirtalnego knurowa od miasta? bo ja bym mogł taka strone zrobic o moim osiedlu ale dopiero sie tego ucze.
pozdro i szacun 4allpepole!!!
i sie nie zajmujcie tylko tymi wyborami na forum RazzRazzRazz bo jeszcze wam mozgi sie skrzywia:PRazzRazz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Lady_McBeth



Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 176
Skąd: stąd : )

PostWysłany: Sro Lis 08, 2006 10:54 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Oj droga młodzieży.. pomieszanie z poplątaniem.. tego się nie da nawet skomentować Dontknow Smile Smile Smile jak widac nie trzeba pleść o wyborach by mózg się skrzywił i to w tak młodym wieku Wink (ale ponoć każdy wiek ma swoje prawa, szczególnie cielęcy) Super
_________________
Zostań człowiekiem! Małpom to się już udało :]
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Anonim



Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 1491

PostWysłany: Sro Lis 08, 2006 4:12 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Właśnie Marku !!!
Przyznaj się ile dostajesz kasiury z UM za prowadzenie WK.
Wszędzie piszesz że to Twoje hobby i stronkę prowadzisz z miłości do Knurowa.
Teraz już nikt nie robi nic za Bóg zapłać więc lepiej napisz zanim za rok sprawdzimy Twoje zeznania majątkowe. Liar

Podobnie jak ziom może zrobię jakąś stronę o mojej ulicy albo o chodniku. Tylko od kogo za to mogę wyciągnąć cash??? Wave

No i jeszcze słowo o WK - faktycznie badziew jakich mało, prawie żadnych informacji o Knurowie, o szacie graficznej nie wspomnę. Liar Dobrze Marku że to dostrzegasz. Popraw to czym prędzej.
Więcej kolorów, więcej animacji we fleszu, więcej i więcej... Brick wall

Tylko ile na GPRS-ie mi się będzie WK wczytywał ???

A tak na serio - WK jest OK Thumbsup Thumbsup Thumbsup Thumbsup Thumbsup
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wirtualny KNURÓW Strona Główna -> Samorząd miejski Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
statystyka