Wirtualny KNURÓW - Strona główna Wirtualny KNURÓW
Forum dyskusyjne
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ocena pracy radnych (RM 2010-2014)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wirtualny KNURÓW Strona Główna -> Samorząd miejski
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
starka



Dołączył: 09 Mar 2014
Posty: 126

PostWysłany: Nie Mar 16, 2014 8:24 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

1964 napisał:

Wiem, że każdy i to nie tylko urzędnik w Knurowie, będzie robił wszystko, żeby mieć czysto w papierach. A tak się składa, że mój dobry przyjaciel organizuje imprezy masowe w innych miastach i wiem ile jest z tym zamieszania. Nie ma zmiłuj. Każdy na miejscu urzędnika będzie robił wszystko, żeby sobie nie narobić problemów, a prawo uchwalają w większości w Sejmie, więc tam kierować należy pretensje.


Suma sumarum my jesteśmy winni, to my wybieramy do sejmu, i radnych, itd
jak zawsze nikt inny tylko lud:)
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklamiarz






Wysłany:     Temat postu: Reklama Google


Powrót do góry
braveheart



Dołączył: 27 Cze 2012
Posty: 793

PostWysłany: Nie Mar 16, 2014 8:48 pm    Temat postu: Re: ocena pracy radnych(RM 2010-2014) Odpowiedz z cytatem

1964 napisał:


Jeśli trochę poczytasz jak powinny być zabezpieczone imprezy masowe, jak określają to przepisy, to nie trzeba być wielkim specjalistą, żeby zauważyć brak wydzielonych stref gastro, ochrony, itd... to jednoznacznie wskazuje, że nie mamy do czynienia z imprezą masową. Dwa... nikt by nie wyrobił z papierami, żeby co tydzień zgłaszać to jako masówkę. Poza tym kilka razy tam przechodziłem i nigdy nie widziałem aż tylu osób, żeby podchodziło to pod masówkę (może w ciągu całego dnia wyjdzie ponad 1000 osób, ale jednorazowo wątpię - wypada max 500 osób).

Nie każda tego typu impreza musi być imprezą masową. Popytaj kogoś z doświadczeniem, a najlepiej wybierz się do CK, z tego co wiem pomagają organizatorom i doradzają. Tak jest z festynami parafialnymi, kiedyś ekipa od HH robiła coś na boisku msp2 z ich pomocą. Nie traktuj z góry ludzi pracujących dla miasta jako wrogów, tylko z nimi rozmawiaj nim będziesz wyciągał jakieś wnioski, oni mają naprawdę duże doświadczenie - wiem, bo parę osób znam. Można zrobić w Knurowie wiele, co udowadniają Ci, którzy to robią. Ale zamiast być na "nie" już na początku, warto się otworzyć na wiedzę i rady innych.

PS. Myślę, że jak zrobisz jakiś piknik dla mieszkańców III Kolonii, w możliwie bezpiecznym miejscu, to jest szansa, że nie trzeba tego będzie zgłaszać jako masówkę. Patrz imprezy w Chudowie - to też nie są masówki.


Cały czas wierzę, że na III Kolonii zorganizujemy festyn .
Potrzebne jest w tym ''nowe otwarcie'' reprezentantów tej gminy.
Po tylu nieraz i mądrych (posty @miszy) uwagach jak i posty @1964 doszliśmy do tego o co tak naprawdę chodzi.
Na III Kolonii radny Marek Sanecznik chciał wspólnie z Komitetem zorganizować festyn dla dzieci w parku. Miało to być połączone z wystawą starych zdjęć jakie udostępnić mieli mieszkańcy III Kolonii. Miały być zjeżdżalnie dla dzieci i poczęstunek dla dorosłych (rożno).
Wszystko bez alkoholu, pełna kultura.
W odpowiedzi urzędnik dał panu Markowi formularze do wypełnienia odnośnie organizacji imprezy masowej.
Zniechęciło to Nas .
Za chwilę któryś z internautów z pewnością napisze, że się znów pisze o męczenniku Marku Saneczniku, ale takie są fakty.
Teraz jeśli ktoś mi zarzuca, że formularze z programu SEKAP mogą utrudnić życie w mieście to odpowiem, że mogą , bo takie otrzymaliśmy.

Ja jednak cały czas wierzę, że już nigdy urzędnicy Nas tak nie potraktują .


http://www.facebook.com/pages/Komitet-Obywatelski-Obszaru-III-Kolonii-w-Knurowie/331206253647698
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
ala



Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 1102

PostWysłany: Nie Mar 16, 2014 9:28 pm    Temat postu: Re: ocena pracy radnych(RM 2010-2014) Odpowiedz z cytatem

braveheart napisał:
W odpowiedzi urzędnik dał panu Markowi formularze do wypełnienia odnośnie organizacji imprezy masowej.
Zniechęciło to Nas .


Ale, że co brak długopisu, czy brak miejsca aby przysiąść i wypełnić was zniechęciło?
A może radny liczył, że urzędnik się wystraszy i sam za was wszystko wypełni?
_________________
Jeśli nie rozumiesz treści tego postu, to znaczy nie jesteś adresatem.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
braveheart



Dołączył: 27 Cze 2012
Posty: 793

PostWysłany: Nie Mar 16, 2014 9:40 pm    Temat postu: Re: ocena pracy radnych(RM 2010-2014) Odpowiedz z cytatem

ala napisał:


Ale, że co brak długopisu, czy brak miejsca aby przysiąść i wypełnić was zniechęciło?
A może radny liczył, że urzędnik się wystraszy i sam za was wszystko wypełni?


Znowu ''@ala'' nie śledziłaś wątku od początku:

Wymagane dokumenty:

Wypełniony formularz wniosku.
1.Dowód wniesienia (uiszczenia) opłaty.
2.Opinia właściwego miejscowo komendanta powiatowego (miejskiego) Policji (oryginał lub uwierzytelniona kopia).
3.Opinia właściwego miejscowo komendanta Państwowej Straży Pożarnej (oryginał lub uwierzytelniona kopia).
4.Opinia właściwego miejscowo kierownika jednostki organizacyjnej pomocy doraźnej (pogotowia ratunkowego) (oryginał lub uwierzytelniona kopia).
5.Opinia właściwego miejscowo dysponenta zespołów ratownictwa medycznego (pogotowia ratunkowego) (oryginał lub uwierzytelniona kopia).
6.Plan graficzny, wraz z opisem, obiektu lub terenu, na którym ma być przeprowadzona impreza masowa, zawierający:
7. Oznaczenie dróg dojścia i rozchodzenia się publiczności, dróg ewakuacyjnych i dróg dojazdowych dla pojazdów służb ratowniczych i Policji.
8. Oznaczenie punktów pomocy medycznej, punktów czerpalnych wody do picia i do celów przeciwpożarowych oraz punktów informacyjnych.
9. Oznaczenie lokalizacji hydrantów przeciwpożarowych, zaworów, przyłączy wody, gazu i energii elektrycznej oraz innych elementów mających wpływ na bezpieczeństwo użytkowników obiektu lub terenu.
10. Informacje o rozmieszczeniu służb porządkowych, rozmieszczeniu osób na imprezie masowej i ewentualnym rozdzieleniu ich według sektorów oraz o rozmieszczeniu punktów gastronomicznych i sanitariatów.
11.Regulamin obiektu wraz z informacją o sposobie udostępnienia go uczestnikom imprezy masowej.
12.Informacja o stanie liczebnym, organizacji, oznakowaniu, wyposażeniu i sposobie rozmieszczenia służb porządkowej i informacyjnej.
13.Wskazanie osoby reprezentującej organizatora w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa osób uczestniczących w imprezie masowej (kierownika do spraw bezpieczeństwa).
14.Pisemna instrukcja określającą zadania służby porządkowej oraz warunki łączności pomiędzy podmiotami biorącymi udział w zabezpieczaniu imprezy.
15.Kserokopia polisy ubezpieczeniowej, w przypadku imprezy, na którą wstęp jest odpłatny - na sumę gwarancyjną ustaloną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów (oryginał do wglądu).
16.Oświadczenie o zapewnieniu w miejscu i w czasie trwania imprezy masowej sił i środków wskazanych w opinii państwowego inspektora sanitarnego wraz ze wskazaniem daty w/w opinii.
17.Oświadczenie o fakcie posiadania przez osoby przewidziane do pełnienia funkcji członków służby porządkowej i służby informacyjnej zaświadczeń dokumentujących ukończenie szkoleń.
18.Pisemna zgodę na przeprowadzenie imprezy masowej kierownika jednostki organizacyjnej lasów państwowych, parku narodowego lub krajobrazowego, w razie przeprowadzania imprezy na terenach będących w zarządzie tej jednostki.
19.Oświadczenie o zapewnieniu warunków do zorganizowania łączności pomiędzy podmiotami biorącymi udział w zabezpieczeniu imprezy masowej oraz zapewnieniu wydzielonego pomieszczenia dla służb kierujących zabezpieczeniem imprezy masowej, a w przypadku meczy piłki nożnej również o fakcie spełniania przez stadion na którym ma mieć miejsce impreza masowa warunków określonych w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie warunków bezpieczeństwa, jakie powinny spełniać stadiony, na których mogą odbywać się mecze piłki nożnej.
20.Oświadczenie o zapewnieniu w miejscu i w czasie trwania imprezy masowej sił i środków wskazanych w opinii dysponenta zespołów ratownictwa medycznego wraz ze wskazaniem daty w/w opinii.
21.Oświadczenie o zapewnieniu w miejscu i w czasie trwania imprezy masowej sił i środków wskazanych w opinii komendanta powiatowego (miejskiego) Państwowej Straży Pożarnej wraz ze wskazaniem daty w/w opinii.
22.Oświadczenia organizatora o spełnieniu wymogów, wyposażeniu obiektów wykorzystywanych do organizacji meczów piłki nożnej w kompatybilne między sobą elektroniczne systemy, służące do: identyfikacji osób, sprzedaży biletów, kontroli przebywania w miejscu i w czasie trwania meczu piłki nożnej, kontroli dostępu do określonych miejsc oraz weryfikacji informacji.
23.Harmonogram udostępnienia obiektu lub terenu uczestnikom imprezy masowej oraz harmonogram opuszczenia przez nich tego obiektu lub terenu, jeżeli regulamin imprezy masowej przewiduje zmienną liczbę osób w czasie jej trwania.
24.Informacja o sposobie zapewnienia identyfikacji osób biorących udział w masowej imprezie sportowej o podwyższonym ryzyku organizowanej na stadionie lub w hali sportowej.
25.Informacja o planowanym czasie trwania imprezy masowej.
26. Informacja o powiadomieniu właściwych ze względu na miejsce, na którym ma się odbyć impreza masowa:
Komendanta oddziału Straży Granicznej, w przypadku przeprowadzania imprez masowych w strefie nadgranicznej.
Komendanta terenowej jednostki organizacyjnej Żandarmerii Wojskowej, w przypadku przeprowadzania imprez masowych na terenach będących w zarządzie jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej.
27.Informacja o rozmieszczeniu miejsc i czasie, w których będą sprzedawane, podawane lub spożywane napoje alkoholowe.
28.Kserokopia dowodu osobistego (oryginał do wglądu) - w przypadku gdy organizatorem jest osoba fizyczna.
29.Pisemne oświadczenie właściciela lub administratora obiektu dotyczące posiadania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu - w sytuacji, kiedy charakter imprezy masowej jest zgodny z przeznaczeniem obiektu oraz dodatkowo ważne opinie właściwych miejscowo: komendanta powiatowego (miejskiego) Państwowej Straży Pożarnej i państwowego inspektora sanitarnego. Opinie te są ważne nie dłużej niż 6 miesięcy.
30.Pełnomocnictwo - w przypadku ustanowienia pełnomocnika (oryginał lub urzędowo poświadczony odpis) wraz z dowodem uiszczenia stosownej opłaty.

Dla skromnych mieszkańców III Kolonii to zdecydowanie za dużo.
Zakwalifikowanie więc tego skromnego festyniku do imprezy masowej spowodowało u NAS NIECHĘĆ DO WSZYSTKIEGO.

http://www.facebook.com/pages/Komitet-Obywatelski-Obszaru-III-Kolonii-w-Knurowie/331206253647698
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
zgred



Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 128

PostWysłany: Nie Mar 16, 2014 9:42 pm    Temat postu: Re: ocena pracy radnych(RM 2010-2014) Odpowiedz z cytatem

ala napisał:
braveheart napisał:
W odpowiedzi urzędnik dał panu Markowi formularze do wypełnienia odnośnie organizacji imprezy masowej.
Zniechęciło to Nas .


Ale, że co brak długopisu, czy brak miejsca aby przysiąść i wypełnić was zniechęciło?
A może radny liczył, że urzędnik się wystraszy i sam za was wszystko wypełni?



haha, powaliło mnie to tłumaczenie, faktycznie przyszedł VIP załatwić festyn i klękajcie malućcy Mr. Green
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
ala



Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 1102

PostWysłany: Nie Mar 16, 2014 9:45 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Większość tych dokumentów, jak nie wszystkie są w zasięgu Przewodniczącego Komisji Bezpieczeństwa.
Więc w czym problem?
_________________
Jeśli nie rozumiesz treści tego postu, to znaczy nie jesteś adresatem.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
braveheart



Dołączył: 27 Cze 2012
Posty: 793

PostWysłany: Nie Mar 16, 2014 10:11 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Brązowe Usta
Radny Gruszka napisał:
Natomiast zastanawiam się czy nasz kolega radny Marek Sanecznik wspiera tą linię rozwoju miasta Knurów czy nie. Chyba że się mylę, że radny M. Sanecznik porzucił swoich kolegów, zrzucił z siebie to brzemię odpowiedzialności za losy miasta i jego mieszkańców i teraz zachowuje się jak głęboko zakompleksiony opozycjonista, a to intratne stanowisko
Przewodniczącego Komisji zachował sobie jako atrakcyjną pamiątkę. Nasz kolega powinien się zastanowić czy chce być aktorem czy chce być radnym, bo tutaj stanu pośredniego nie ma.

Pewnie tutaj trzeba szukać odpowiedzi.
Opozycjonista nie zawsze będzie lubiany. Nawet radny może być przecież traktowany jak każdy mieszkaniec. To, że ktoś jest Przewodniczącym Komisji Bezpieczeństwa niczego nie oznacza.
Radny ma tylko mandat do stanowienia prawa , nie ma żadnych przywilejów.
Sarkazm znów nie na miejscu @ala , szukaj czegoś lepszego;)

http://www.facebook.com/pages/Komitet-Obywatelski-Obszaru-III-Kolonii-w-Knurowie/331206253647698
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
starka



Dołączył: 09 Mar 2014
Posty: 126

PostWysłany: Nie Mar 16, 2014 10:42 pm    Temat postu: Re: ocena pracy radnych(RM 2010-2014) Odpowiedz z cytatem

Ale, że co brak długopisu, czy brak miejsca aby przysiąść i wypełnić was zniechęciło?
A może radny liczył, że urzędnik się wystraszy i sam za was wszystko wy
pełni?


a może wygląd urzędnika i wyraz jego twarzy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
ala



Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 1102

PostWysłany: Pon Mar 17, 2014 9:21 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

braveheart napisał:
Nawet radny może być przecież traktowany jak każdy mieszkaniec.


A ja uważam, że MUSI być traktowany jak każdy mieszkaniec, a nie jak ktoś lepszy.

braveheart napisał:
To, że ktoś jest Przewodniczącym Komisji Bezpieczeństwa niczego nie oznacza.


To po co powoływać i płacić za funkcje z której nic nie wynika?

braveheart napisał:
Radny ma tylko mandat do stanowienia prawa , nie ma żadnych przywilejów.


Jak ma stanowić prawo, skoro sam nie potrafi w praktyce go stosować?

Wydaje mi się, że Radny posiada szereg przywilejów w związku z zasiadaniem w RM. Ale to można sprawdzić w BIP.
_________________
Jeśli nie rozumiesz treści tego postu, to znaczy nie jesteś adresatem.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
braveheart



Dołączył: 27 Cze 2012
Posty: 793

PostWysłany: Pon Mar 17, 2014 9:38 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Właśnie po co płacić za funkcje z których nic nie wynika.
Radny Sanecznik z pewnością akurat z tym by nie miał kłopotów.
O to należałoby zapytać pozostałych radnych:)


http://www.facebook.com/pages/Komitet-Obywatelski-Obszaru-III-Kolonii-w-Knurowie/331206253647698
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
ala



Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 1102

PostWysłany: Pon Mar 17, 2014 10:49 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

braveheart napisał:
Właśnie po co płacić za funkcje z których nic nie wynika.
Radny Sanecznik z pewnością akurat z tym by nie miał kłopotów.


No to miał kłopot z organizacją imprezy masowej czy nie?

Chyba, że mam rozumieć twoją wypowiedź jako:
"Nie ma kłopotów z braniem pieniędzy za funkcje z których nic nie wynika"?
I o to należało by zapytać pozostałych radnych?
_________________
Jeśli nie rozumiesz treści tego postu, to znaczy nie jesteś adresatem.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
braveheart



Dołączył: 27 Cze 2012
Posty: 793

PostWysłany: Pon Mar 17, 2014 11:52 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jemu na pieniądzach nie zależy bo po prostu je ma.
Funkcję radnego sprawuje bo chce coś zmienić w rejonie z którego startował.
To, że ma inne zdanie niż pozostali radni na wiele spraw na pewno utrudnia mu życie w Radzie.
Nie zmienia to faktu, że mu zależy na mieszkańcach .


@ala weź innego radnego na celownik, to nie jest temat tylko o jednym radnym tylko o całej Radzie.
Wygląda na to jakby ktoś cały czas się czegoś obawiał, że nagle wzrośnie popularność niekontrolowana radnego Sanecznika.
Dajcie mu już spokój.
Mam już dość ciągłego tłumaczenia . Macie coś do niego to się go zapytajcie.
Moja współpraca z radnym jest bardzo dobra i nie pozwolę aby go dyskredytowano bo jest człowiekiem bardzo inteligentnym i na pewno gdyby zechciał kandydować na stanowisko prezydenta w gminie Knurów dużo by zmienił na lepsze.

http://www.facebook.com/pages/Komitet-Obywatelski-Obszaru-III-Kolonii-w-Knurowie/331206253647698
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
ala



Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 1102

PostWysłany: Pon Mar 17, 2014 12:29 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

@braveheart jesteśmy na forum dyskusyjnym, więc dyskutujemy.
Zamieszczasz informacje dotyczące pracy (działalności) Radnego Sanecznika więc dostajesz odpowiedź lub zapytanie na jego temat.
Ja nie widzę problemu, aby dyskutować na temat działalności pozostałych radnych. Tylko, że do dyskusji potrzeba dwóch lub więcej, więc zapraszam.

Co do twoich obaw, pamiętaj:
Nie ważne jak, nie ważne co byle by nazwiska nie przekręcali.

Mnóstwo mieszkańców tu zagląda i czyta więc potencjalnych wyborców i tak przyciąga Nazwisko a nie dokonania.
_________________
Jeśli nie rozumiesz treści tego postu, to znaczy nie jesteś adresatem.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
braveheart



Dołączył: 27 Cze 2012
Posty: 793

PostWysłany: Pon Mar 17, 2014 1:24 pm    Temat postu: ocena pracy radnych(RM 2010-2014) Odpowiedz z cytatem

@ala zgadza się, tylko nie starajmy się doprowadzać do absurdów.
Na niektóre Twoje pytania chętnie bym odpowiedział ale już są tak pogmatwane, że już sam nie wiem jak Tobie odpowiedzieć.

Gdyby radnemu Sanecznikowi zależało na pieniądzach nigdy by nie podjął się organizacji festynu na III Kolonii.
Zależy mu na akceptacji środowiska z którym współpracuje.
Jest to trudne, bo środowisko jest trudne.
Taki festyn integracyjny wzmocniłby poczucie przynależności mieszkańców III Kolonii do środowiska w którym żyją, poczucie wzajemnej akceptacji , tolerancji, zniwelował by na pewno w części stereotypy i nieraz zły osąd o mieszkańców III Kolonii.
To, że gmina od czasów zamierzchłych nie prowadziła remontów w tym obszarze nie powinno wpływać na złe postrzeganie mieszkańców.

Wkrótce , być może to się zmieni, ale o tym napiszę gdy będzie na to dobry moment.
Współpraca radnego z Komitetem jest pełna pomysłówSmile

http://www.facebook.com/pages/Komitet-Obywatelski-Obszaru-III-Kolonii-w-Knurowie/331206253647698
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
krzysiu



Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 1599

PostWysłany: Pon Mar 17, 2014 4:26 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I znowu zadam te pytanie czy w radzie miasta jest tylko jeden radny?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wirtualny KNURÓW Strona Główna -> Samorząd miejski Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 5 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
statystyka