Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas2401 Moderator
Dołączył: 05 Cze 2006 Posty: 5050 Skąd: Knurów
|
Wysłany: Sro Lip 06, 2011 11:26 am Temat postu: Mail do urzędu miasta |
|
|
|
Witam, mam pytanie. Czy jedyny mail do Urzędu Miasta w Knurowie to um@knurow.pl ? Chodzi mi o adres, gdzie można np zadać pytanie w jakiejś sprawie. I jaki jest maksymalny czas, do którego muszą ustawowo odpisać ? _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Reklamiarz
|
Wysłany: Temat postu: Reklama Google |
|
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
TadeuszWielki
Dołączył: 11 Lut 2011 Posty: 159
|
Wysłany: Sro Lip 06, 2011 9:33 pm Temat postu: |
|
|
|
chyba tak jak w korespondencji standardowej - 30 dni od daty wpływu/maila |
|
Powrót do góry |
|
|
kaktus
Dołączył: 27 Kwi 2006 Posty: 131
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukas2401 Moderator
Dołączył: 05 Cze 2006 Posty: 5050 Skąd: Knurów
|
Wysłany: Sro Lip 06, 2011 10:24 pm Temat postu: |
|
|
|
Dziękuję _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
karolzet
Dołączył: 17 Sie 2006 Posty: 1328 Skąd: WPII
|
Wysłany: Czw Lip 07, 2011 12:53 am Temat postu: |
|
|
|
Tylko nie wiem dlaczego oni nie odpisują mailowo. Mi odpisali listem poleconym |
|
Powrót do góry |
|
|
Balbina
Dołączył: 08 Kwi 2010 Posty: 1608 Skąd: Knurów
|
Wysłany: Czw Lip 07, 2011 8:42 am Temat postu: |
|
|
|
karolzet napisał: | Tylko nie wiem dlaczego oni nie odpisują mailowo. Mi odpisali listem poleconym |
żeby był oryginalny podpis i dowód nadania na poczcie, w celu udowodnienia przed Audytem że Urząd spawę załatwił |
|
Powrót do góry |
|
|
karolzet
Dołączył: 17 Sie 2006 Posty: 1328 Skąd: WPII
|
Wysłany: Czw Lip 07, 2011 9:23 am Temat postu: |
|
|
|
Tak właśnie wygląda biurokracja i marnotrawstwo publicznych pieniędzy |
|
Powrót do góry |
|
|
lukas2401 Moderator
Dołączył: 05 Cze 2006 Posty: 5050 Skąd: Knurów
|
Wysłany: Czw Lip 07, 2011 9:53 am Temat postu: |
|
|
|
Dziwne, pisałem już do wielu instytucji i zawsze odpisywali mailowo _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Balbina
Dołączył: 08 Kwi 2010 Posty: 1608 Skąd: Knurów
|
Wysłany: Czw Lip 07, 2011 1:27 pm Temat postu: |
|
|
|
lukas2401 napisał: | Dziwne, pisałem już do wielu instytucji i zawsze odpisywali mailowo |
Jeżeli pytanie nadeszło mailem, odpowiedź też powinna nadejść mailem, bo to i taniej i szybciej. Sposób na to jest taki - nie podawać w mailu adresu do korespondencji, tylko imię, nazwisko i adres mailowy. |
|
Powrót do góry |
|
|
lukas2401 Moderator
Dołączył: 05 Cze 2006 Posty: 5050 Skąd: Knurów
|
Wysłany: Wto Lip 12, 2011 10:17 pm Temat postu: |
|
|
|
Napisałem ze swojego maila (który składa się z imienia i nazwiska), podpisałem się na końcu imieniem i nazwiskiem i tak czekam Wczoraj minął miesiąc
Może rzeczywiście powinienem napisać do poszczególnego wydziału, bo na ten ogólny to chyba maile giną w czasoprzestrzeni _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Balbina
Dołączył: 08 Kwi 2010 Posty: 1608 Skąd: Knurów
|
Wysłany: Sro Lip 13, 2011 8:36 am Temat postu: |
|
|
|
Powinni odpowiedzieć w ciągu 30 dni- tak mówi KPA. Możesz ich ponaglić i włącz opcję o potwierdzeniu odebrania e'maila. Jeżeli się podpisałeś to nie mogą tego traktować jako anomim, muszą odpowiedzieć. |
|
Powrót do góry |
|
|
secundo
Dołączył: 06 Maj 2006 Posty: 2899 Skąd: Knurów
|
Wysłany: Sro Lip 13, 2011 10:30 pm Temat postu: |
|
|
|
Cwaniaki zrobiły sobie SEKAP a to ich zdaniem znaczy, że jak nie podpisałeś listu elektronicznie, to w ogóle mogą Ci nie odpowiedzieć. Ja kiedyś czekałem około 2 miesięcy i dopiero ponaglenia spowodowały jakąkolwiek reakcję. Po prostu udają w UM, że tych maili nie było. Zwierzyńska już kilka lat temu obiecywała szybkie wprowadzenie w Knurowie podpisu wzorem Rybnika i na tym oczywiście jej aktywność skończyła się. |
|
Powrót do góry |
|
|
lukas2401 Moderator
Dołączył: 05 Cze 2006 Posty: 5050 Skąd: Knurów
|
Wysłany: Sro Lip 13, 2011 10:56 pm Temat postu: |
|
|
|
A jak zdobyć podpis elektroniczny ? bo chyba nie jest to za darmo ? _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Balbina
Dołączył: 08 Kwi 2010 Posty: 1608 Skąd: Knurów
|
Wysłany: Czw Lip 14, 2011 8:13 am Temat postu: |
|
|
|
Podpis elektroniczny potrzebny jest do podpisywania dokumentów mających moc prawną. Do zadania pytania przez zwykłego śmiertelnika nie jest wymagany podpis elektroniczny, wystarczy adres meilowy. Tak na dobrą sprawę nie jest potrzebny nawet czytelny podpis, tyle, że czysta grzeczność wymaga żeby sie przedstawić. Ale gdy ktoś zada pytanie tylko z adresu meilowego to na tenże adres udziela sie odpowiedzi. |
|
Powrót do góry |
|
|
lukas2401 Moderator
Dołączył: 05 Cze 2006 Posty: 5050 Skąd: Knurów
|
Wysłany: Czw Lip 14, 2011 11:58 am Temat postu: |
|
|
|
Dzięki Powinni, ale jednak nie odpisali widocznie są bardzo zajęci, że w ciągu 30 dni nikt nie znalazł czasu.
Próbowałem jakiś czas temu napisać do ZWD (Zarząd Dróg Wojewódzkich), wdrożyli jakąś elektroniczną skrzynkę podawczą i żeby wysłać do nich zapytanie należy podpisać to elektronicznie... Tylko, że wyskakuje mi za każdym razem błąd _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
|