Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Qandoo
Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 19
|
Wysłany: Czw Maj 12, 2011 10:55 pm Temat postu: |
|
|
|
tvardy napisał: | manfred napisał: | adalbert.. odkształcenie w takim przypadku to nic. znam przypadki gdzie tarcze dosłownie pękały jak szklanki |
Wszystko zależy też od tego jakiej marki były to tarcze... |
Tak jak kolega wyżej napisał tarcze dobrej jakosci nie moga sie w ten sposob zachowywac, Ja mam tarcze ATE wczesniej mialem BREMBO i po dluższej trasie nie mialem problemu zeby np wjechac na myjnie i zaczać polewać felgi a co za tym idzie tarcze Karcherem. A nie sadze by ktoś na polskich drogach potrafił jeździć tak dynamicznie by rozgrzać tarcze do czerwoności i zaraz po tym wjechać w ogromna kałuże |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklamiarz
|
Wysłany: Temat postu: Reklama Google |
|
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maver
Dołączył: 11 Mar 2010 Posty: 380 Skąd: Knurów
|
Wysłany: Nie Maj 15, 2011 7:30 am Temat postu: |
|
|
|
Zaufaj że się da i to bardzo prosto.
A Ty na myjni miałeś koło zatrzymane w miejscu i nie hamowałeś w tym momencie, samo od siebie się nie pokrzywi, zrób z 15 ostrych hamowań 130-0 a potem przejedź przez kałużę i lekko w niej przyhamuj to ani ATE ani BREMBO nie pomoże |
|
Powrót do góry |
|
|
Ilumir
Dołączył: 30 Wrz 2010 Posty: 80
|
Wysłany: Nie Maj 15, 2011 9:36 pm Temat postu: |
|
|
|
Ja hamuje ręcznym i nie mam takich problemów. Powinniście uzywać też drugiego hamulca |
|
Powrót do góry |
|
|
|