|
Wirtualny KNURÓW Forum dyskusyjne
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TOPYSZ
Dołączył: 06 Maj 2006 Posty: 60
|
Wysłany: Pią Lip 07, 2006 9:06 am Temat postu: Przereklamowana życzliwość |
|
|
|
Kiedy wczoraj, tj 6 VII miałem okazję kupić bilet na pociąg w Katowicach w kasie PKP InterCity spotkałem się z wyjątkowo niemiłą obsługą w kasie biletowej. Rozwścieczona kobieta, bo to słowo chyba najlepiej oddaje jej stan, wrzeszczała po każdym kto chciał dowiedzieć sie od niej czegoś więcej niż tylko ceny za bilet. W dodatku kiedy sprzedała mi niewłaściwe bilety ze złością wydała resztę i nawet nie chciała słyszec o pomyłce! Co można zrobić w takiej sytuacji, kiedy do odjazdu pociągu pozostało 8 minut !. Na szczęście szybki bieg do kasy na drugim końcu dworca sie udał i mogłem kupić bilet ze zmianą. Trudno pojąć, skąd takie dinozaury znajdują pracę w firmach w których od kontaktu z pasażerem i kultury wiele zależy. Wydaje się ogromne sumy pieniędzy na akcje reklamowe, przykleja sztucznie uśmiechnięte twarze a w rzeczywistości mamy skansen niezozumiałego traktowania klientów z niczym nieuzasadnioną wyniosłością i pretensjami. Szkoda, że w dzisiejszych czasach, kiedy klient ma prawo być godnie obsłuzonym trzeba czasami znosic grymasy i nieopanowane nerwy niektórych kasjerek, kierowców autobusów i ludzi, którym wydaje się, że mają "władzę" |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklamiarz
|
Wysłany: Temat postu: Reklama Google |
|
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
tvardy Moderator
Dołączył: 14 Cze 2006 Posty: 2364 Skąd: Knurów
|
Wysłany: Pią Lip 07, 2006 10:42 am Temat postu: |
|
|
|
Niestety samo życie...
miałem gorszą przygodę w jednym z banków w Knurowie...
zamieniałem walutę z dawnych DM na $...
i pani kasjerka w przeliczeniach nie wiem jakiej matematyki używała, pomyliła się lekko na 1000 DM na moją niekorzyść...
Koleżanka usprawiedliwiała ją że jest zmęczona... czy coś w tym stylu...
Źle gdy ktoś kto obsługuje klienta przenosi swoje problemy życiowe do pracy... a z drugiej strony są sytuacje gdy pracodawca powinien umożliwić pracę w innym miejscu z dala od obsługi klienta... _________________ Pozdrawiam
-= tvardy =-
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|