Wirtualny KNURÓW - Strona główna Wirtualny KNURÓW
Forum dyskusyjne
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Badziewna strona Ramsa i spółki...
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wirtualny KNURÓW Strona Główna -> Samorząd miejski
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
patrycju5z



Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 989
Skąd: 50°14'17"N 18°39'7"E

PostWysłany: Sro Lis 08, 2006 5:44 pm    Temat postu: Re: jest demokracja!i Odpowiedz z cytatem

Ziom napisał:
a stronka wirtualnego knurowa tez moze miec fajniejsza grafike - bo to jest jedyna fajna strona o naszym miescie wiec ktos mógłby sie postarac albo lepiej hihihih... prezydent powininen zaplacic firmie za zrobienie wypasnej grafy dla wirtualnego knurowa. a ile kasy dostaje sie za prowadzenie wirtalnego knurowa od miasta?



Nic nie dostajemy. Nie dopuścimy również aby WK było stroną urzędu miasta.. i nie chcemy od urzędu ani złotówki.
_________________
http://www.brzezinski.art.pl - Projektowanie graficzne. Tworzenie stron www, grafik, reklam, animacji i fotografii.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Reklamiarz






Wysłany:     Temat postu: Reklama Google


Powrót do góry
tvardy
Moderator


Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 2306
Skąd: Knurów

PostWysłany: Czw Lis 09, 2006 1:01 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Anonim napisał:
Właśnie Marku !!!
Przyznaj się ile dostajesz kasiury z UM za prowadzenie WK.
Wszędzie piszesz że to Twoje hobby i stronkę prowadzisz z miłości do Knurowa.
Teraz już nikt nie robi nic za Bóg zapłać więc lepiej napisz zanim za rok sprawdzimy Twoje zeznania majątkowe. Liar



pierwsze słyszę żeby WK był finansowany z kasy UMu...

pracowałem kiedyś w UMie i nigdy o czymś takim nie słyszałem...
_________________
Pozdrawiam
-= tvardy =-

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
tvardy
Moderator


Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 2306
Skąd: Knurów

PostWysłany: Czw Lis 09, 2006 1:07 pm    Temat postu: Re: jest demokracja!i Odpowiedz z cytatem

Ziom napisał:
joł ludzie! wyluzujcie. mnie sie podobaja stronki ze fleshem i animacjami takie co zachecaja do ich oglondania.


ja czasami wręcz odwrotnie... wychodzę ze stron gdzie jest flash

Ziom napisał:

Mam 16 lat nie znam sie na tej waszej polityce ale kazdy ma prawo do swojego zdania. A widziałem kiedys strone Tuska z PO jak był prezydentem i on tam chodził i mówił i sie mi podobało.


I to wiele tłumaczy... jeżeli się na czymś nie znasz... nie zabieraj głosu

Ziom napisał:
a stronka wirtualnego knurowa tez moze miec fajniejsza grafike - bo to jest jedyna fajna strona o naszym miescie wiec ktos mógłby sie postarac albo lepiej hihihih... prezydent powininen zaplacic firmie za zrobienie wypasnej grafy dla wirtualnego knurowa. a ile kasy dostaje sie za prowadzenie wirtalnego knurowa od miasta? bo ja bym mogł taka strone zrobic o moim osiedlu ale dopiero sie tego ucze.
pozdro i szacun 4allpepole!!!
i sie nie zajmujcie tylko tymi wyborami na forum RazzRazzRazz bo jeszcze wam mozgi sie skrzywia:PRazzRazz


WK jest stroną prywatną... nie finansowaną z kasy UM i nic mu do niej
ważna jest zawartość a nie wodotryski

akurat zabierasz głos w wątku o wyborach więc nie mozesz mieć za złe że tematy wyborcze są poruszane
_________________
Pozdrawiam
-= tvardy =-

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Xander_cage



Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 1202
Skąd: N 50°13' E 18°41'

PostWysłany: Czw Lis 09, 2006 1:21 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I tutaj się zgodzę z przedmówcą.
Nigdy nie słyszałem jakoby WK był finansowany przez UM.

Kolego Anonim zadam Ci pytanie tego samego gatunku co Twoje skierowane do Admina:
A ile Ty Anonimie dostałeś od kontrkandydatów Marka za zadanie tego pytania na forum?

I jak się czujesz teraz?


Pozdrawiam serdecznie
Xander Cage
_________________
... Welcome to the Xander Zone ...



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Adres AIM
autosteyr



Dołączył: 25 Kwi 2006
Posty: 25
Skąd: Knurów

PostWysłany: Pią Lis 10, 2006 9:58 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Anonim napisał:
Przyznaj się ile dostajesz kasiury z UM za prowadzenie WK.


Xander_cage napisał:

Kolego Anonim zadam Ci pytanie tego samego gatunku co Twoje skierowane do Admina:

A ile Ty Anonimie dostałeś od kontrkandydatów Marka za zadanie tego pytania na forum?
I jak się czujesz teraz?


Ale przecież Anonim podsumował swoją wypowiedź nastepująco:

Anonim napisał:

A tak na serio - WK jest OK Thumbsup Thumbsup Thumbsup Thumbsup Thumbsup


Chyba nie zrozumieliście przewrotności i ironi Anonima, który nie tylko nie gani WK, ale wręcz przeciwnie.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Anonim



Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 1491

PostWysłany: Pią Lis 10, 2006 11:54 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

@Xander - widać że jeszcze nie przeczytałeś zbyt wielu moich postów. Czekałem na to pytanie, które Ty mi zadałeś. Mr. Green

Oczywiście pytanie było retoryczne - bo ja wiem, Ty wiesz i inni wiedzą że Marek prowadzi WK dla nas a nie dla własnych, osobistych korzyści. Jak wcześniej napisał - miał propozycje umieszczania reklam ale tego nie zrobił.

Dzięki autosteyr - dokładnie odczytałeś sens mojego poprzedniego postu. Thumbsup

Tak więc moje pytania były bzdurnym rozwinięciem równie bzdurnych pytań Zioma - przeczytaj jeszcze raz fragment o chodniku.

Tak samo ironicznie zadałem kiedyś pytanie dot. "łapówki" p. Kocierz, za którą Maciej K. chciał mnie zaprowadzić przed oblicze Temidy.

Trochę luzu Panie i Panowie. Wave

PS. Odpowiadam na Twoje pytanie - całkiem serio. Teraz czuję się świetnie. I obym tak samo dobrze czuł się na emeryturze kiedy będę korzystał z dobrodziejstw II filara Wave
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
wit



Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 1

PostWysłany: Pon Lis 13, 2006 5:33 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie rozumiem krytyków...lewa warstwa z ak. menu, dwie "DIV" z trescią ,stonowana grafika,żadnych bzdetów,niezłe połączenie gifów i warstw, oszczędność - fajny skrypt! Ładuje się szybko i spełnia funkcję. Reasumując - dobra produkcja. Po co tu wektorowe "migacze"???Kwestia interaktywnosci to inna sprawa, ale widac takie było założenie ( nie cms-owa guma tylko witryna informacyjna).
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
wronski



Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 13
Skąd: knurów

PostWysłany: Pon Lis 13, 2006 8:55 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no ludziska wybory mamy z głowy ,przerżnołem z kretesem moje gratulacje dla PREZYDENTA ADAMA RAMSA dla otrzezwienia umysłu przeleciałem 25 km i jest OK jerzy
_________________
jerzy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Xander_cage



Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 1202
Skąd: N 50°13' E 18°41'

PostWysłany: Pon Lis 13, 2006 9:17 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

@Anonim: To był tylko sarkazm i nic więcej. Dyskutujemy ze sobą już kawałek czasu i wiem, że jesteś konkretnym gościem i oby nam się tak zawsze układało.

Pozdrawiam serdecznie
Xander Cage
_________________
... Welcome to the Xander Zone ...



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Adres AIM
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wirtualny KNURÓW Strona Główna -> Samorząd miejski Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
statystyka