Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Plumowski
Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 1465 Skąd: Knurów
|
Wysłany: Pią Maj 29, 2009 12:13 pm Temat postu: |
|
|
|
tvardy napisał: | cichy napisał: | Jak znam życie to nie skończą nawet do końca 2010
To skrzyżowanie o którym mowa w tym temacie jest niebezpieczne, ale chciał bym również zwrócić uwagę na zjazd A4 z Rybnickiej ten zjazd zaprojektował wybitnie nawiedzony inżynier. Zaprojektowany zjazd korkuje Rybnicką mimo podwójnych pasów. Dlaczego jadąc Rybnicką w stronę Gliwic nie wybudowano dosłownie kawałka drogi który umożliwiał by bezpośredni zjazd z Rybnickiej w prawo w stronę Katowic, to mały szczegół ale znacznie usprawnił by tam ruch. |
już to zostało powiedziane... |
I zapomniane dlaczego jest tak, a nie inaczej. _________________ Pozdrawiam,
Heniek |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklamiarz
|
Wysłany: Temat postu: Reklama Google |
|
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Baron
Dołączył: 11 Maj 2006 Posty: 4170 Skąd: Knurow
|
Wysłany: Pią Maj 29, 2009 12:15 pm Temat postu: |
|
|
|
Przedewszystkim cala Rybnicka z powodu natezenia ruchu powinna juz dawno byc kompletnie przebudowana i poszerzona ( 2 pasy ruchu w jednym kierunku) mozliwosc do tego sa, _________________ Szli krzycząc: "Polska! Polska" [...]
Wtem Bóg z Mojżeszowego pokazał się krzaka,
Spojrzał na te krzyczące i zapytał: "Jaka?". |
|
Powrót do góry |
|
|
nosek5
Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 3 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pią Maj 29, 2009 2:41 pm Temat postu: Wiadomo ci sie stalo |
|
|
|
A no policja jechala od knurowa i nie zauwazyli nubiry jadacej od Gliwic w strone rybnika. Ruszyli ostro i dostali strzał w tylne prawe kolo od nubiry - nastepnie policyjna kia zaczela sie obraca i wleciala na stojacego na skrzyzowaniu naszego Mastera ( auto z skrzynia ladunkowa ) akurat trafili na bok + najwieksza sila poszla w rog budy co spowodowalo mega kolosalne uszkodzenia tylu radiowozu a u nas tylko wgniecenia boku + zarysowania i delikatne porysowania nazoznika budy. Nastepnie wpadli do rowu
Wina oczywiscie policji bo wymusili nubirce i przydzwonili jeszcze w nasz samochod stojacy do skretu od Żernicy
pozdro |
|
Powrót do góry |
|
|
tvardy Moderator
Dołączył: 14 Cze 2006 Posty: 2364 Skąd: Knurów
|
Wysłany: Pią Maj 29, 2009 2:53 pm Temat postu: |
|
|
|
szkoda.. a taka ładna nowa była... _________________ Pozdrawiam
-= tvardy =-
|
|
Powrót do góry |
|
|
secundo
Dołączył: 06 Maj 2006 Posty: 2899 Skąd: Knurów
|
Wysłany: Pią Maj 29, 2009 10:42 pm Temat postu: |
|
|
|
tvardy napisał: | szkoda.. a taka ładna nowa była... |
1) Będę może świnią, ale mam świńską satysfakcję, że tym razem trafiło na niebieskich. Dlatego, że gdyby oni robili to, co powinni - czyli gdyby w ogóle przejmowali się bezpieczeństwem ruchu na tym skrzyżowaniu - to nie doszłoby do tego wypadku i bardzo wielu innych. Nigdy nie widziałem tam policjanta kierującego ruchem, nawet przy największych korkach, gdy nie dało się włączyć do ruchu i gdy ludzie ryzykowali życie, żeby przejechać. Wtedy kochana policja miała to w d... I dlatego w d... dostała. Bardzo symboliczne i pouczające zderzenie!
2) A propos konstrukcji trąbki zjazdowej na A4: otóż to, że tam ma być PPO wcale nie wymuszało tak kretyńskiego projektu. Bo czy bramki nie mogłyby sobie stać w czterech różnych punktach na łącznicach zwykłej koniczynki? Widziałem takie rozwiązania we Francji i Włoszech, czyli na pewno można. Różnica w kosztach między czterema budkami stojącymi w szeregu i czterema osobno jest niewielka. |
|
Powrót do góry |
|
|
ala
Dołączył: 30 Paź 2006 Posty: 1102
|
Wysłany: Sob Maj 30, 2009 8:59 am Temat postu: |
|
|
|
Cytat: | Różnica w kosztach między czterema budkami stojącymi w szeregu i czterema osobno jest niewielka. |
Ale w osobach zatrudnionych do kasowania już tak. _________________ Jeśli nie rozumiesz treści tego postu, to znaczy nie jesteś adresatem. |
|
Powrót do góry |
|
|
tvardy Moderator
Dołączył: 14 Cze 2006 Posty: 2364 Skąd: Knurów
|
Wysłany: Sob Maj 30, 2009 10:24 am Temat postu: |
|
|
|
ala napisał: | Cytat: | Różnica w kosztach między czterema budkami stojącymi w szeregu i czterema osobno jest niewielka. |
Ale w osobach zatrudnionych do kasowania już tak. |
raczej nie bardzo... przecież ilość budek będzie taka sama
tylko nie zbite w jednym miejscu tylko w różnych _________________ Pozdrawiam
-= tvardy =-
|
|
Powrót do góry |
|
|
nosek5
Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 3 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Sob Maj 30, 2009 11:55 am Temat postu: |
|
|
|
secundo napisał: | tvardy napisał: | szkoda.. a taka ładna nowa była... |
1) Będę może świnią, ale mam świńską satysfakcję, że tym razem trafiło na niebieskich. Dlatego, że gdyby oni robili to, co powinni - czyli gdyby w ogóle przejmowali się bezpieczeństwem ruchu na tym skrzyżowaniu - to nie doszłoby do tego wypadku i bardzo wielu innych. Nigdy nie widziałem tam policjanta kierującego ruchem, nawet przy największych korkach, gdy nie dało się włączyć do ruchu i gdy ludzie ryzykowali życie, żeby przejechać. Wtedy kochana policja miała to w d... I dlatego w d... dostała. Bardzo symboliczne i pouczające zderzenie!
2) A propos konstrukcji trąbki zjazdowej na A4: otóż to, że tam ma być PPO wcale nie wymuszało tak kretyńskiego projektu. Bo czy bramki nie mogłyby sobie stać w czterech różnych punktach na łącznicach zwykłej koniczynki? Widziałem takie rozwiązania we Francji i Włoszech, czyli na pewno można. Różnica w kosztach między czterema budkami stojącymi w szeregu i czterema osobno jest niewielka. |
Chlopie wypadek zamieszanie na poczatku na maxa korek zjechaly 3 radiole, prokuratura, straz. I nie mysl ze ktos ruchem kierowal zastawili pol skrzyzowania ( bo gdzie by radiowoz mogl na poboczu stanac korek na maxa wszyscy trabia stoja przeciskaja sie a policja patrzy patrzy |
|
Powrót do góry |
|
|
Plumowski
Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 1465 Skąd: Knurów
|
Wysłany: Sob Maj 30, 2009 11:57 am Temat postu: |
|
|
|
nosek5 napisał: | secundo napisał: | tvardy napisał: | szkoda.. a taka ładna nowa była... |
1) Będę może świnią, ale mam świńską satysfakcję, że tym razem trafiło na niebieskich. Dlatego, że gdyby oni robili to, co powinni - czyli gdyby w ogóle przejmowali się bezpieczeństwem ruchu na tym skrzyżowaniu - to nie doszłoby do tego wypadku i bardzo wielu innych. Nigdy nie widziałem tam policjanta kierującego ruchem, nawet przy największych korkach, gdy nie dało się włączyć do ruchu i gdy ludzie ryzykowali życie, żeby przejechać. Wtedy kochana policja miała to w d... I dlatego w d... dostała. Bardzo symboliczne i pouczające zderzenie!
2) A propos konstrukcji trąbki zjazdowej na A4: otóż to, że tam ma być PPO wcale nie wymuszało tak kretyńskiego projektu. Bo czy bramki nie mogłyby sobie stać w czterech różnych punktach na łącznicach zwykłej koniczynki? Widziałem takie rozwiązania we Francji i Włoszech, czyli na pewno można. Różnica w kosztach między czterema budkami stojącymi w szeregu i czterema osobno jest niewielka. |
Chlopie wypadek zamieszanie na poczatku na maxa korek zjechaly 3 radiole, prokuratura, straz. I nie mysl ze ktos ruchem kierowal zastawili pol skrzyzowania ( bo gdzie by radiowoz mogl na poboczu stanac korek na maxa wszyscy trabia stoja przeciskaja sie a policja patrzy patrzy |
Jak władza ma wypadek są inne procedury; specjalne. _________________ Pozdrawiam,
Heniek |
|
Powrót do góry |
|
|
Kris
Dołączył: 25 Gru 2006 Posty: 153
|
Wysłany: Sob Maj 30, 2009 12:16 pm Temat postu: |
|
|
|
Plumowski napisał: | Jak władza ma wypadek są inne procedury; specjalne. |
To nie znaczy, że nie powinna kierować ruchem, a te ich specjalne procedury mają zwykłych użytkowników dróg głęboko w poważaniu. |
|
Powrót do góry |
|
|
Plumowski
Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 1465 Skąd: Knurów
|
Wysłany: Sob Maj 30, 2009 12:19 pm Temat postu: |
|
|
|
Kris napisał: | Plumowski napisał: | Jak władza ma wypadek są inne procedury; specjalne. |
To nie znaczy, że nie powinna kierować ruchem, a te ich specjalne procedury mają zwykłych użytkowników dróg głęboko w poważaniu. |
To już jest inna inkszość _________________ Pozdrawiam,
Heniek |
|
Powrót do góry |
|
|
secundo
Dołączył: 06 Maj 2006 Posty: 2899 Skąd: Knurów
|
Wysłany: Sob Maj 30, 2009 1:31 pm Temat postu: |
|
|
|
Plumowski napisał: | Kris napisał: | Plumowski napisał: | Jak władza ma wypadek są inne procedury; specjalne. |
To nie znaczy, że nie powinna kierować ruchem, a te ich specjalne procedury mają zwykłych użytkowników dróg głęboko w poważaniu. |
To już jest inna inkszość |
Ale w sumie wyszło sprawiedliwie: nie dbali policjanci o bezpieczeństwo i sami ponieśli szkodę. Szkoda, że to nie prywatny samochód jakiegoś szefa sekcji ruchu drogowego, bo szkoda pójdzie w budżet i znowu my zapłacimy za naprawę radiowozu. Teraz skasowane na tym skrzyżowaniu powinny zostać jeszcze wozy samorządowców, szczególnie prezydenta Gliwic i starosty. |
|
Powrót do góry |
|
|
ala
Dołączył: 30 Paź 2006 Posty: 1102
|
Wysłany: Sob Maj 30, 2009 4:00 pm Temat postu: |
|
|
|
tvardy napisał: | ala napisał: | Cytat: | Różnica w kosztach między czterema budkami stojącymi w szeregu i czterema osobno jest niewielka. |
Ale w osobach zatrudnionych do kasowania już tak. |
raczej nie bardzo... przecież ilość budek będzie taka sama
tylko nie zbite w jednym miejscu tylko w różnych |
W obecnym rozwiązaniu potrzeba min. 2(dwóch) osób na jednej zmianie do kasowania opłat: jedna-wjazd i jedna-zjazd.
Przy koniczyńce są cztery relacje drogowe, więc cztery razy dwa(wjazd i zjazd) daje min. 8(osiem) osób na zmianie. _________________ Jeśli nie rozumiesz treści tego postu, to znaczy nie jesteś adresatem. |
|
Powrót do góry |
|
|
secundo
Dołączył: 06 Maj 2006 Posty: 2899 Skąd: Knurów
|
Wysłany: Sob Maj 30, 2009 10:38 pm Temat postu: |
|
|
|
ala napisał: | tvardy napisał: | ala napisał: | Cytat: | Różnica w kosztach między czterema budkami stojącymi w szeregu i czterema osobno jest niewielka. |
Ale w osobach zatrudnionych do kasowania już tak. |
raczej nie bardzo... przecież ilość budek będzie taka sama
tylko nie zbite w jednym miejscu tylko w różnych |
W obecnym rozwiązaniu potrzeba min. 2(dwóch) osób na jednej zmianie do kasowania opłat: jedna-wjazd i jedna-zjazd.
Przy koniczyńce są cztery relacje drogowe, więc cztery razy dwa(wjazd i zjazd) daje min. 8(osiem) osób na zmianie. |
Może cztery, może osiem, tylko nie wiem, czy zatrudnienie kilku do kilkunastu ludzi ma w ogóle jakiekolwiek znaczenie kosztowe dla koncesjonariusza, który ma pobierać opłaty od Wrocka do Sośnicy. To są tak ogromne przychody, że ich sprawny pobór powinien być nawet priorytetem, także kosztem zatrudnienia odpowiedniej ilości kasjerów. |
|
Powrót do góry |
|
|
ala
Dołączył: 30 Paź 2006 Posty: 1102
|
Wysłany: Nie Maj 31, 2009 2:50 pm Temat postu: |
|
|
|
secundo napisał: |
To są tak ogromne przychody, że ich sprawny pobór powinien być nawet priorytetem, także kosztem zatrudnienia odpowiedniej ilości kasjerów. |
Właśnie
Skumulowanie kas wszystkich relacji w jednym miejscu ułatwi równomierną pracę kasjerów adekwatną do natężenia ruchu.
Przy rozbiciu kas na pojedyncze drogi dojazdowe może dojść do sytuacji, że na jednej relacji kasa będzi obłożona ponad możliwości przejazdu-zator, a na innej relacji kasa będzie "bez roboty".
Jest to sytuacja wielce prawdopodobna przy kilku węzłach blisko siebie tak jak w Gliwicach. _________________ Jeśli nie rozumiesz treści tego postu, to znaczy nie jesteś adresatem. |
|
Powrót do góry |
|
|
|